Teambuilding & doprovodné aktivity

Společnost GM5 realizuje školení, workshopy, teambuilding, outdoor management traiding, eventy, firemní i sportovní dny, motivační akce nebo výjezdní zasedání.

 

V nabídce programů mj. naleznete:

Paintball Archery

Adrenalinová střílečka s otupenými šípy a řadou nafukovacích překážek.

Olympiáda

Základním jmenovatelem programu je zábava, nadsázka a samozřejmě i týmové a sportovní výkony účastníků. Olympiáda GM5 má mnoho podob a mutací a v mnohých případech jsou sporty vymyšleny přesně podle zaměření firmy.

Útěk z Alcatrazu

Účastníci zážitkového programu připravují hromadný útěk z obávané věznice Alcatraz. Jejich „spoluvězeň“ Mason připravil plán útěku, ovšem za záhadných okolností zmizel a zbyly po něm jen dokonalé plány tohoto smělého podniku. Mason však byl známý svými hádankami a šiframi, proto to vězni nebudou mít na cestě za svobodou vůbec jednoduché. Program je možné zrealizovat až pro 300 účastníků a propojit s komponovaným večerem.

Pevnost Boyard

Motivací interaktivního programu je známá soutěž z 90. let. Skupiny účastníků hledají maximum indicií, které by je dovedly k jednomu heslu. Toto heslo otevírá bránu do druhého kola, místa sběru Boyardů. Vyhrávají všichni, jen ti nejlepší jsou však dekorováni jako vítězové. Program je možné nastavit v mnoha variantách, od jednoduchých doplňků až po velkorysou produkci v převlecích.

Portášský desetiboj

Program seznámí účastníky s již zapomenutými iniciačními rituály a aktivitami průměrného dne „Portáša – hlídača hor“ nebo „Hanáckého obránca gronto“. Desetiboj je přehlídkou tradičních klání a aktivit, které jsou sestaveny tak, aby oslovily všechny typy účastníků (pohybové, logické, týmové, komunikační atd.).

Cesta rytíře

Motivací interaktivního programu je snaha mladých šlechticů o zisk tzv. „Rytířských ostruh“. Účastníci jsou rozděleni do týmů, jejichž cílem je za definovaný čas získat maximum rytířských ctností. Podle úspěchu skupiny jsou v závěru předány glejty ve třech kategoriích (zlatá, stříbrná a bronzová). Program je atraktivní svou historickou kulisou, která může být umocněna dobovými kostýmy, výběrem aktivit a činností dávno minulých.

Zlatá horečka, Klondike

Na účastníky programu čekají netradiční aktivity, které vychází z tradičních činností prospektorů konce 19. století. Radost z nalezení zlatých šupinek v rýžovací pánvi, dovednostní aktivity a atmosféra dobrodružství.

Vinařská akademie aneb cesta do sklepa a zpět

Účastníci jsou v úvodu programu buďto rozděleni do tří společenských tříd nebo pouze získávají finanční obnos do začátku hry. Základním atributem večera je zábava a zisk žetonů. Herní zóna je tvořena mobilním casinem a jinými zábavnými aktivitami (hod korkovým špuntem na cíl, natahování koštýřem, ochutnávka vín aj.). Délka programu je koncipována na 3-4 hodiny.

Tenkrát na západě

Účastníci westernového večera si na úvod náhodně losují svoji příslušnost ke společenské třídě. Čím vyšší třída, tím více výhod na majitele lístku čeká. Každý z účastníků podle své třídy získává finance do hry v mobilním casinu nebo je může utratit za pití v baru. Součástí programu jsou i doplňující aktivity, např. laserová střelnice, lasování, hod nožem, ochutnávka whiskey a burbonů nebo hod žetonem na cíl. Délka programu je koncipována na 3-4 hodiny.

Mafiáni aneb někdo to rád horké

Každý z účastníků získává v úvodu večerního programu speciální ID kartu, která definuje jeho úlohu v podprahové hře. Večer má svůj standardní průběh, ale v pravidelných intervalech moderátor informuje účastníky o počtu „mrtvých“ a těch, kteří byli ve veřejném hlasování obviněni z vraždy a příslušnosti k tajné skupině mafiánských zabijáků. Rozehrává se krátká diskuse, obhajovací řeč obviněných, hlasování i označení těch, kteří jsou již v pozici „duchů“. Celkový design večera lze doplnit o další stanoviště a aktivity, které rámují večer do 30. let minulého století i do mafiánského prostředí.

Středověký jarmark

Produkce programu v sobě zahrnuje takřka vše – výzdobu, oblečení personálu, vybrané jídlo i hudbu. Každý z účastníků má možnost si za přidělený obnos imaginární měny kupovat prožitky a služby.